tiistai 27. maaliskuuta 2012

Heippa

Moi taas!

Joo ihmettelette varmaan missä nää mun blogimerkinnät viipyy, joten valmistautukaa pitkään selitykseen.

No siis mulla on todella usein pitkät koulu ajat ja joudun heräämään jo ennen kuutta. Siinä aamulla olen niin väsynyt etten silloin jaksa avata konetta ja alkaaa kirjottaa stooria. Ja sitten iltapäivällä mä kun tulen koulusta syön nopeesti jotain teen läksyt ja sitte soittelen kitaraa.Illalla taas voisin ollakkin koneella jos en lukisi kirjoja

Te varmaan mietitte että miks mä edes sitte pidän tätä blogia....
No vastaus on se että se auttaa mua purkamaan tunteita..
Aika usein illalla juuri ennen nukkumaan menoa mietin et miten oisin voinu tänäkin aamulla parantaa jonkun toisen oloa. Oisin voinut sanoa moi tai jos näen jonkun surullisena olisin voinut mennä juttelemaan.. Joten tässä on teille tän päivän tehtävä: Piristäkää jotain toista ihmistä esim, halaamalla. Tai ottamalla sitä omaa kultaa kädestä kiinni ja kertomalla kuinka tärkeä hän on sinulle... Itsekkin varmasti tekisin niin jos kultani asuisi yhtään lähempänä..


Tän päivän biisi vois olla: Mc Mane-Rakastan sua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti